زندگینامه بیل گیتس
رسیدن به ثروت و موفقیت امکان پذیر است .

آمار مطالب

کل مطالب : 14
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 5
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 10
بازدید سال : 109
بازدید کلی : 313

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رویای ثروت و آدرس pishgir.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->

خرید آنلاین کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل با تخفیف97% و گارانتی برگشت وجه

کتابهایی که تو را به موفقیت و ثروت می رساند.

کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل اثر جورج سمیوئل کلاسون، با شیوه‌ای متفاوت به شما می‌آموزد که چگونه دارایی و اموال‌تان را افزایش دهید. 

کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل (The richest man in Babylon) شامل مجموعه‌ای از داستان‌های واقعی است که در آن‌ها علل مشکلات مالی مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهای عملی نیز برای آن‌ها ارائه شده است. دارای اهمیت خاصی است. در واقع هدف این کتاب ایجاد بینشی است تا علاقمندان به موفقیت مالی به کمک آن ثروتمند شده، از ثروت خود نگهداری کرده و از درآمد حاصل از آن، ثروت بیشتری بدست آورند.

در برابر شما، آینده مانند راهی که به فواصل دور می‌رسد، گسترده شده است. راهی که در میان آن آرزوهایی است که دوست دارید به آن‌ها دست یابید. تصمیماتی که باعث شعف شما می‌شود و خواسته‌هایی که دوست دارید آن‌ها را تجربه کنید. برای این‌که به آرزوها و خواسته‌های خودتان دست یابید، باید بتوانید از پول‌تان به بهترین شکل استفاده کنید. از اصولی که این کتاب به شما آموزش می‌دهد پیروی کنید. اجازه دهید که این اصول دارایی شما را افزایش دهند و به زندگی شاد و راحتی که بعد از آن خواهید داشت دست پیدا کنید. این اصول مثل قانون جاذبه، جهانی و در همه‌جا یکسان هستند. شاید همان‌طور که برای سایرین هم مفید بودند، برای شما هم مفید باشند و باعث دستیابی شما به دارایی بیشتر، حساب بانکی مملو از پول و روند مالی مناسب در زندگی شوند.

جورج ساموئل کلاسون (George Samuel Clason) نویسنده آمریکایی متولد لوئیزیانا بوده و دارای دو کمپانی به نام‌های کمپانی نقشه کلاسون و شرکت انتشارات کلاسون بوده و در خلال جنگ‌های آمریکا با اسپانیایی‌ها وارد ارتش شده است. کمپانی نقشه کلاسون نخستین ناشر کتاب نقشه راه‌ها در ایالات متحده آمریکا است. او در طول حیات خود دو بار ازدواج کرد. وی در کالیفرنیا درگذشت.

این کتاب در سراسر جهان میلیون‌ها نفر مخاطب دارد و بسیاری از آن‌ها با به کار بستن مثال‌های کتاب ثروتمند ترین مرد بابل به ثروت رسیده‌اند. چرا که می‌توان زندگی و قواعد آن در شهر باستانی بابل را تا حد زیادی با زندگی در دنیای قرن 21؛ از لحاظ  اقتصادی مشابه دانست.

سفارش خرید آنلاین کتاب ارزشمند ثروتمندترین مرد بابل فقط با مبلغ ناچیز

10000 تومان

 

کتابهایی که تو را به موفقیت و ثروت می رساند.

بیست و یک قانون شکست ناپذیر پول (nbookcity.com)

 

مطالعه روش‌هایی که به ما یاد می‌دهند چطور پول ‌مان را ذخیره کنیم و به ثروت‌های کلان شخصی برسیم، برای هرکسی که می‌خواهد کسب ‌وکار خود را راه‌اندازی کند و به موفقیت‌های شگفت‌آور برسد، واجب است. برایان تریسی ، در کتاب 21 قانون شکست ناپذیر پول دقیقا روی همین مساله متمرکز شده است. برایان نه تنها خود را از فقر به ثروت رساند بلکه به هزاران مرد و زن دیگر که با هیچ شروع کرده‌اند، نشان داده که چطور به استقلال مالی برسند.

هر یک از این قوانینی که در کتاب 21 روش عالی قانون شکست ناپذیر پول قرار است یاد بگیرید می‌تواند زندگیتان را تغییر دهد. مثل همیشه مهمترین عامل موفقیت برای شما عمل کردن است. وظیفه‌ی شما این است که این اصول و استراتژی‌ها را یاد بگیرید و سپس مدام آن‌ها را در زندگیتان به کار برید تا نتیجه‌ای مشابه صدها، هزاران و حتی میلیون‌ها مرد و زنی که قبل از شما به آن رسیده‌اند، بگیرید. در آخر این کتاب برایان پیشنهاد ویژه‌ای را به شما خواهد کرد که خیلی سریع شما را در جاده‌ی متعالی به سمت استقلال مالی و ثروت شخصی قرار خواهد داد.

خرید آنلاین همراه با گارانتی100% و تخفیف 70%

12هزارتومان تومان


نویسنده : بهزاد
تاریخ : دو شنبه 26 مهر 1400
نظرات

کتابهایی که تو را به موفقیت و ثروت می رساند.



 زندگینامه بیل گیتس,بیوگرافی بیل گیتس

زندگینامه بیل گیتس

 

بیل گیتس با نام کامل ویلیام هنری بیل گیتس سوم، از بزرگترین تاجرین و کارآفرینان دنیا است که با قدرت گرفتن مایکروسافت، بیل گیتس به یکی از مشهورترین افراد دنیا تبدیل شد. در ادامه با زندگی نامه بیل گیتس آشنا شوید.

بیل گیتس کیست؟

بیل گیتس، یکی از تأثیرگذارترین کارآفرینان و مدیران معاصر در دنیای فناوری است. او با تأسیس مایکروسافت و عرضه محصولات پرطرفدار، به ثروتمندترین فرد جهان تبدیل شد.

 

بیوگرافی بیل گیتس

بیل گیتس با نام کامل ویلیام هنری بیل گیتس سوم، از بزرگ‌ترین تاجرین و کارآفرینان دنیا، بیل گیتس در ۲۸ اکتبر سال ۱۹۵۵ زاده شد و در کنار دو خواهرش در سیاتل، واشینگتن بزرگ شد. گیتس در خانواده‌ای به دنیا آمد که از تاریخی غنی در تجارت و سیاست و خدمات اجتماعی سرشار بود. پدرش ویلیام هنری گیتس دوم وکیل دادگستری و یکی از سرشناسان شهر سیاتل، واشینگتن بود و مادر او آموزگار مدرسه و یکی از اعضای هیئت مدیرهٔ یونایتد وی اینترنشنال بود که در امور خیریه نیز فعالیت داشت.

 

بیل گیتس در مدرسهٔ لیک ساید شروع به تحصیل کرد. سپس به علاقه خود به نرم‌افزار پی برد و برنامه‌نویسی را در سن ۱۳ سالگی شروع کرد. در همین جا بود که هستهٔ اولیهٔ مایکروسافت شکل گرفت. در بهار سال ۱۹۶۸ میلادی مدرسه تصمیم گرفت که دانش آموزان را با پدیده‌ای جدید که به تازگی در دنیا شکل گرفته‌بود یعنی کامپیوتر آشنا کند.

 

کامپیوترها هنوز بزرگتر و گرانتر از آن بودند که مدرسه بتواند خریداری کند. به همین منظور مدرسه صندوقی را برپا کرد و اعلام کرد که برای اجارهٔ یک سال کامپیوتر PDP-10 ساخت شرکت DEC، کمک کنید. پول زیادی بیشتر از هزینهٔ اجاره یک سال جمع شد. اما مدرسه، جذابیت این غول الکترونیکی را برای شاگردان دست کم گرفته بود. این شاگردان، بیل گیتس، پل آلن که دو سال از گیتس بزرگتر بود و چند تای دیگر از دوستان بودند که همگی در حال حاضر از برنامه نویسان ارشد مایکروسافت هستند.

 

بیل گیتس به همراه سه دوست دیگرش در کار به یکدیگر کمک می کردند و همچنین به آموزش زبان های برنامه نویسی دیگری نیز پرداختند، دوست صمیمی تر بیل پل آلن نام داشت، آنها در آن زمان نمیدانستند که قرار است چه کار بزرگی را در آینده انجام دهند و چه عناوینی را در دنیا به خود اختصاص دهند.

 

نقطه مشترک این دو دوست، اهداف بزرگ و علاقه بسیار آنها به کارشان بود و همین موضوع سبب شد تا در آینده بزرگترین کمپانی دنیا را خلق کنند.

 

بیل گیتس,زندگی نامه بیل گیتس

شغل بیل گیتس

 

ورود به دانشگاه و آشنایی با استیو بالمر

پس از مدتی مدیران مدرسه به بیل اجازه دادند تا نرم افزاری را برای زمانبندی کلاس دانش آموزان پیاده سازی کند، بعد از آن بیل همواره در حال پیشرفت بود تا اینکه در نهایت در سال ۱۹۷۳ از مدرسه فارغ التحصیل شد، والدین او اصرار داشتند تا بیل سریعتر به دانشگاه برود و در همان سال بیل وارد دانشگاه هاروارد شد.

 

رشته بیل گیتس در دانشگاه حقوق بود در حالی که او به هیچ وجه به این رشته علاقه مند نبود و دوست داشت تا در زمینه علایق خود فعالیت کند و همین موضوع باعث نگرانی والدین بیل شده بود.

 

بیل در دانشگاه با استیو بالمر که در حال حاضر رییس قسمت اداری مایکروسافت است آشنا شد.

 

مایکروسافت

رابطه دوستانه بیل و پل با یکدیگر ادامه داشت، گیتس در سال ۱۹۷۵ برای یک نسخه Basic مجددا تیم دونفره خود را با پل تشکیل داد.

 

در همان سال بیل خبر تولید یک کامپیوتر را در مجله مشاهده کرد و بلافاصله با مدیران شرکت سازنده آن کامپیوتر یعنی MITS تماس گرفت و اعلام کرد که در حال تولید یک نرم افزار مترجم زبان بیسیک برای آن کامپیوتر است، در واقعیت گیتس چنین کاری را نکرده بود ولی تصمیم گرفت از این طریق نظر مدیران آن شرکت را جلب نماید.

 

با قبول مدیران شرکت MITS جهت دمو برنامه نامبرده ،بیل و پل تصمیم گرفتند تا نمونه کار خود را برای دمو آماده کنند، خروجی جلسه مبنی بر آن شد تا پل و بیل بر روی مترجم خود (Altair BASIC) کار کنند.

 

در سال ۱۹۷۶ با مشورت فراوان بیل گیتس و خانواده، وی تصمیم گرفت تا از دانشگاه بیرون بیاید و تمرکز خود را بر روی برنامه نویسی و علایق خود بگذارد و همین شد که با موافقت خانواده، بیل به همراه پل آلن تصمیم گرفتند تا شرکت نرم افزاری خود را راه اندازی کنند،

 

این دو دوست اولین دفتر کار خود را در آلبوکرکی تاسیس کردند و بعد از مدتی شرکت خود را به ثبت رساندند، این شرکت مایکروسافت نام گرفت.

مایکروسافت روز به روز در حال پیشرفت بود و کارمندان زیادی به این شرکت اضافه می شدند.

 

شغل بیل گیتس,زندگی نامه ی بیل گیتس

 

  • بیل گیتس در مایکروسافت

در ادامه زندگیامه Bill Gates بیان می شود که در آن زمان ها مایکروسافت فقط ۴۰ کارمند داشت که مداوم مشغول کار کردن بودند. مبلغ کل فروش آن  فقط ۲.۴  میلیون دلار در سال بود. در سال ۱۹۸۰ شرکتی به نام IBM برای پیشرفت در زمینه کامپیوتر های شخصی تصمیم بر ساخت کامپیوتر خود که PC نام دارد و هم اکنون کامپیوترهای عصر حاضر نیز مجهز به آن هستند، بسازد و به بازار عرضه کند.

 

اما شرکت IBM تصمیم گرفته بود تا کار نرم افزار آن را به شرکت دیگری بسپارد. از اینجا بود که خوش شانسی به مایکروسافت روی آورد و شرکت IBM قراردی با شرکت کوچک مایکروسافت بست تا نرم افزارهای مورد نظر شرکت IBM را تولید کند. بیل گیتس و پل آلن سیستم DOS 86 را مناسب برای کامپیوتر های شخصی IBM تغییراتی اعمال کردند و حتی امکانات بیشتری را به آن اضافه نمودند و از آن یک سیستم عامل قوی ۱۶ بیتی ساختند.

 

مایکروسافتاین سیستم عامل را MS-DOS نامید. MS-DOS برروی کامپیوترهای شخصی IBM جای گرفتند و شرکت IBM مقداری از فروش کامپیوترهای PC خود را برای استفاده از MS-DOS به مایکروسافت می داد.

 

چند سال بعد مایکروسافت سیستم عامل گرافیکی با نام Windows را منتشر کرد و محصولات موفق تری تولید کرد که باعث رشد چشمگیر آن شد. طبق آمار بیش تر از ۹۵ درصد از دارندگان کامپیوترهای شخصی در سراسر دنیا از محصولات مختلف مایکروسافت استفاده می کنند. اکنون بیل گیتس با بیش از ۵۰ میلیارد دلار، جزئی از ثروتمندترین مردان دنیا شناخته شده است.

 

بیل گیتس چندین سال است که این مقام را حفظ کرده. به گفته ی خود بیل گیتس یکی از دلایل موفقیت شرکت مایکروسافت استخدام افراد با هوش و خبره است. Bill Gates فقط ۱۹ سال داشت که مایکروسافت را مدیریت می کرد. او به حدی مشغول کار بود که حتی بعضی اوقات چند روز محل کار خود را ترک نمی کرد و به همراه کارمندان خود به سختی برروی پروژه های مختلف و سفارش مشتریان شرکت کار می کرد.

 

گیتس در سال ۲۰۰۰ پس از ۲۵ سال، از مدیرعاملی مایکروسافت کناره‌گیری کرد و جای خود را به استیو بالمر داد، ولی همچنان به‌عنوان مدیر ارشد اجرایی و رئیس هیئت مدیره این شرکت، به فعالیت خود ادامه داد. وی از سال ۱۹۷۵ تا ۲۰۱۴ ریاست هیئت مدیره مایکروسافت را برعهده داشت و پس از ۳۹ سال، با کناره‌گیری گیتس، جان دبلیو. تامسون به جای وی منصوب گردید.

 

بیل گیتس در ژانویه ۱۹۹۴ میلادی با ملیندا فرنچ از کارمندان مایکروسافت ازدواج کرد. ملیندا اهل دالاس در ایالت تگزاس آمریکا است. این زوج دارای سه فرزند به نام‌های جنیفر کاترین گیتس (۱۹۹۶ میلادی)، روری جان گیتس (۱۹۹۹ میلادی) و فوب ادل گیتس (۲۰۰۲ میلادی) هستند.

 

خانه بیل گیتس یکی از مدرن‌ترین و گران‌ترین خانه‌های جهان بوده که در کنار تپه می‌باشد و منظره‌ای رو به دریاچه واشینگتن در مدینا واقع در واشینگتن دارد. بر طبق برآورد مجموعه خانه و زمینش معادل ۱۲۵ میلیون دلار ارزش دارد و مالیات آن در حدود ۱ میلیون دلار در سال می‌باشد. همچنین در بین دارایی‌های بیل گیتس، مجموعه ای از نوشته های لئوناردو دا وینچی موجود می باشد که او در سال ۲۰۰۴ به مبلغ ۳۰٫۸ میلیون دلار در یک حراجی خریداری کرده است.

 

آدرس ایمیل بیل گیتس به‌طور گسترده‌ای در دنیا پخش شده‌است و در حدود ۴ میلیون ایمیل در سال ۲۰۰۴ دریافت کرده‌است که بیشتر آن‌ها هَرزنامه می‌باشند. به گفته او در بین ایمیل‌های دریافتی تعداد زیادی مربوط به پیشنهادهایی برای پولدار شدن می باشد که اگر آزاردهنده نباشند، حداقل خنده دار است.

 

بیلگیتس,داستان زندگی بیل گیتس

عکس بیل گیتس در کنار همسر و فرزندانش

کاشت ابرو با بهترین کیفیت و قیمتی استثنایی! همراه با مشاوره رایگان

موثرترین روش رفع چروک بدون نیاز به بوتاکس کشف شد!(از دستش نده)

 

بنیاد بیل و ملیندا گیتس

گیتس تمام منافع حاصل از دو کتاب خود را به موسسات غیرانتفاعی، که استفاده از تکنولوژی در آموزش و افزایش مهارت‌ها را حمایت می‌کردند اختصاص داده‌است. بشر دوستی در نزد گیتس از اهمیت بالایی برخوردار است. او و همسرش ملیندا، مؤسسه خیریه ای را با سرمایه ۲۸٫۸ میلیارد دلار ایجاد کردند، تا فعالیت‌های بشردوستانه را در زمینه‌های بهداشت جهانی و آموزش حمایت کنند. با این امید که در قرن بیست و یکم تمام مردم دنیا به آموزش و بهداشت دسترسی داشته باشند. این مؤسسه مبلغ ۳٫۶ میلیارد دلار به بهداشت جهانی، ۲ میلیارد دلار به توسعه آموزش در مناطقی که سطح درآمد مردم پایین می‌باشد، اهدا کرده‌است، که در آمریکا و کانادا به صورت اهدا کامپیوتر و دسترسی به اینترنت برای همگان در کتابخانه های عمومی بوده است.

 

گیتس در اکتبر ۲۰۱۶ در مصاحبه با برنامه «امروز صبح» تلویزیون آی‌تی‌وی (ITV) اعلام کرد که قصد ندارد ثروت خود را برای سه فرزندش به ارث بگذارد و ثروت او بعد از مرگش در راه خیریه به ارث گذاشته خواهد شد.

 

قوانین سختگیرانه برای فرزندان بیل گیتس

جنیفرکاترین گیتس (به انگلیسی: Melinda French Gates)، روری جان گیتس و فیبی ادل گیتس؛ فرزندان بیل گیتس حق نداشتند تا 14 سالگی طعم داشتن موبایل را بچشند. بیل گیتس 61 ساله در مصاحبه های خود می گوید که فرزندانش حق نداشتند تا قبل از 14 سالگی موبایل داشته باشند، موسس میلیاردر مایکروسافت همچنین حق استفاده از موبایل درسر میز غذا را سلب کرده است. ثروتمندترین مرد جهان با 67 میلیارد دلار ثروت گفت فرزندان من برای تماشای تلویزیون در پایان شب نیز محدودیت داشتند تا زودتر به رختخواب بروند و این قوانین به نفع فرزندانم بوده است.

 

جوایز و دستاوردهای بیل گیتس

بیل گیتس در سال ۲۰۰۵ نشان افتخاری KBE یا Knight Commander of the Order of the British Empire را از دست ملکه‌ی انگلستان دریافت کرد. بسیاری از جوایز دیگری که گیتس دریافت کرده است، به خاطر فعالیت‌های بشردوستانه بوده و این جایزه‌ها را با همسرش ملیندا تقسیم کرده است. 

 

بیل گیتس در سال 2015 بعد از اینکه جایزۀ لسکر * در سال ۲۰۱۶، رئیس جمهور آمریکا، باراک اوباما «نشان افتخار آزادی از طرف ریاست جمهوری» را به بیل و ملیندا گیتس اهدا کرد. فرانسیس اولاند، رئیس جمهور فرانسه نیز بالاترین نشان افتخار این کشور را در سال ۲۰۱۷ به این زوج اهدا کرد. * خدمات عمومی بلوبرگ میلینیوم * را دریافت کرد، جایزۀ پادما بوشان را نیز به دست آورد. در سال 2010 نیز به خاطر کمک‌هایش به صنعت آی.تی جایزۀ بوفالوی نقره ای را دریافت نمود. گیتس جوایز متعددی را به خاطر مسائل مختلف به دست آورده است.

 

Bill Gates is one of the most influential contemporary entrepreneurs and executives in the world of technology. He became the richest man in the world with the founding of Microsoft and the launch of popular products.
 
Biography of Bill Gates
Bill Gates Full name William Henry Bill Gates III, one of the world's greatest businessmen and entrepreneurs, was born on October 28, 1955 and grew up in Seattle, Washington with his two sisters. Gates was born into a family rich in business, politics, and social services. His father, William Henry Gates II, was a lawyer in Seattle, Washington, and his mother was a schoolteacher and a member of the board of United V International, who was also involved in charity.
 
Bill Gates attended Lakeside School. Then he realized his interest in software and started programming at the age of 13. This is where the core of Microsoft came from. In the spring of 1968, the school decided to introduce students to a new phenomenon that had just emerged in the world, the computer.
 
Computers were still bigger and more expensive than the school could afford. To that end, the school set up a fund and announced that it would help rent a DEC PDP-10 computer for a year. A lot more money was saved than the cost of renting for a year. But the school underestimated the attractiveness of this electronic giant for students. The students were Bill Gates, Paul Allen, who was two years older than Gates, and several other friends, all of whom are now senior Microsoft programmers.
 
Bill Gates and three other friends helped each other with work and also taught other programming languages. His best friend was Bill Paul Allen, they did not know at the time what a great job he was going to do in the future. And what titles should be assigned to them in the world.
 
What these two friends had in common was their great goals and great interest in their work, and this led them to create the world's largest company in the future.
 
Bill Gates, Biography of Bill Gates
Bill Gates Job

 
Arriving at university and meeting Steve Ballmer
After a while, school principals allowed Bill to implement software for student class scheduling, after which Bill was constantly evolving until he finally graduated from the school in 1973, his parents insisting that Bill He went to college sooner, and that same year Bill entered Harvard University.
 
Bill Gates majored at law school, but he was not interested in the field at all and liked to pursue his interests, which worried Bill's parents.
 
At university, Bill met Steve Ballmer, who is currently head of Microsoft's office.
 
Microsoft
Bill and Paul continued to be friends, and Gates re-formed his two-man team with Paul in 1975 for a Basic Edition.
 
In the same year, Bill saw the news of the production of a computer in the magazine and immediately contacted the executives of the manufacturer of that computer, MITS, and announced that he was producing a BASIC translator software for that computer, in fact Gates did not do so. But he decided to attract the opinion of the managers of that company in this way.
 
By accepting MITS executives to demo the program, Bill and Paul decided to prepare a sample of their work for the demo, and the outcome of the meeting was for Paul and Bill to work on their translator (Altair BASIC).
 
In 1976, after much consultation with Bill Gates and his family, he decided to drop out of college and focus on programming and his interests, and with the consent of his family, Bill and Paul Allen decided to start a software company. Set up your own,
 
The two friends set up their first office in Albuquerque, and after a while they registered their company, which was renamed Microsoft.
Microsoft was growing day by day and more employees were being added to the company.
 
Bill Gates Job, Bill Gates Biography
Biography of Bill Gates
special offer
Family Counselor, Stress Treatment, Marital Problems Are you looking for a good psychologist for marriage?

 
Bill Gates at Microsoft
The biography of Bill Gates states that at that time Microsoft had only 40 employees who were constantly working. Its total sales were only $ 2.4 million a year. In 1980, a company called IBM decided to build and market its own computer, called the PC, which is now equipped with modern computers, in order to advance the field of personal computers.
 
But IBM had decided to outsource its software. It was from here that luck turned to Microsoft, and IBM signed a contract with a small company called Microsoft to produce the software IBM wanted. Bill Gates and Paul Allen modified the DOS 86 system for IBM PCs, adding even more features to make it a powerful 16-bit operating system.
 
Microsoft called the operating system MS-DOS. MS-DOS was installed on IBM PCs, and IBM gave some of its PC sales to Microsoft to use MS-DOS.
 
A few years later, Microsoft released a graphical operating system called Windows and produced more successful products that led to its dramatic growth.

But IBM had decided to outsource its software. It was from here that luck turned to Microsoft, and IBM signed a contract with a small company called Microsoft to produce the software IBM wanted. Bill Gates and Paul Allen modified the DOS 86 system for IBM PCs, adding even more features to make it a powerful 16-bit operating system.
 
Microsoft called the operating system MS-DOS. MS-DOS was installed on IBM PCs, and IBM gave some of its PC sales to Microsoft to use MS-DOS.
 
A few years later, Microsoft released a graphical operating system called Windows and produced more successful products that led to its dramatic growth. According to statistics, more than 95% of PC owners worldwide use a variety of Microsoft products. Bill Gates is now one of the richest men in the world with more than $ 50 billion.
 
Bill Gates has held this position for several years. According to Bill Gates himself, one of the reasons for Microsoft's success is hiring smart people. Bill Gates was only 19 years old when he ran Microsoft. He was so busy that sometimes he did not even leave his workplace for a few days and worked hard with his employees on various projects and customer orders.
 
Gates stepped down as CEO of Microsoft in 2000 after 25 years and was replaced by Steve Ballmer, but continued to serve as the company's chief executive officer and chairman. From 1975 to 2014, he chaired the board of directors of Microsoft, and after 39 years, with the resignation of Gates, John W. Thomson was appointed to replace him.
 
In January 1994, Bill Gates married Melinda French, a Microsoft employee. Melinda is from Dallas, Texas. The couple has three children, Jennifer Katherine Gates (1996), Rory John Gates (1999) and Fob Adele Gates (2002).
 
Bill Gates House is one of the most modern and expensive houses in the world, which is located on a hill and overlooks Lake Washington in Medina, Washington. The house and land are estimated to be worth $ 125 million and taxed at about $ 1 million a year. Also among Bill Gates' assets is a collection of writings by Leonardo da Vinci, which he bought in 2004 for $ 30.8 million at auction.
 
Bill Gates' email address has been widely circulated around the world, receiving about 4 million emails in 2004, most of which are spam. According to him, among the emails received are a lot of offers to get rich, which are at least funny if they are not annoying.

Bill & Melinda Gates Foundation
Gates has donated all the benefits of his two books to nonprofits, which have supported the use of technology in education and skills development. Humanitarianism is very important to Gates. He and his wife, Melinda, set up a $ 28.8 billion charity to support global health and education philanthropy. With the hope that in the 21st century all the people of the world will have access to education and health. The organization has donated $ 3.6 billion to global health, $ 2 billion to the development of education in low-income areas, and has donated computers and Internet access to public libraries in the United States and Canada. Is.
 
In an October 2016 interview with ITV, Gates announced that he did not intend to inherit his fortune for his three children, and that his fortune would be donated to charity after his death.
 
Strict rules for the children of Bill Gates
Jennifer Catherine Gates (English: Melinda French Gates), Rory John Gates and Phoebe Adele Gates; Bill Gates' children did not have the right to taste mobile phones until they were 14 years old. Bill Gates, 61, said in an interview that his children were not allowed to have cell phones before the age of 14, and that Microsoft billionaire co-founder also denied the right to use cell phones at the dining table. The richest man in the world with a fortune of $ 67 billion said that my children were also restricted from watching TV at the end of the night so that they could go to bed earlier, and that these rules were in my children's favor.
 
Bill Gates Awards and Achievements
In 2005, Bill Gates received the KBE, or Knight Commander of the Order of the British Empire, from the Queen of England. Many of the other awards Gates has received have been for his philanthropic work, which he has shared with his wife, Melinda.
 
Bill Gates in 2015 after the 2016 Lesker Award * was presented to Bill and Melinda Gates by US President Barack Obama with the "Presidential Medal of Freedom". French President Francis Hollande also presented the couple with the highest honor in France in 2017. Received the Blueberg Millennium Public Service * and the Padma Bushan Award. In 2010, he received the Silver Buffalo Award for his contributions to the IT industry. Gates has won numerous awards for various issues.



تعداد بازدید از این مطلب: 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود